Obec Chodouny
obec
ChodounyLounky
datová schránkaID 5y3bnm5
IČOIČO 00263699
IČOÚřední hodiny: Pondělí: 7:30-12:00 12:30-17:00, Středa: 7:30-12:00 12:30-17:00
IČOČ. Účtu: 1003721369/0800

Sčítání lidu, domů a bytů 2021 prodloužení online sečtení až do 11.5.2021 

Aktuality

Zobrazeno 1-30 ze 48
MŠMT zřídilo web s informacemi k problematice testování ve školách - https://testovani.edu.cz/ 1

MŠMT zřídilo web s informacemi k problematice testování ve školách - https://testovani.edu.cz/

Datum: 9. 4. 2021

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
zřídilo web s informacemi k problematice testování ve školách
web má adresu https://testovani.edu.cz/ a naleznete na něm také sekci nejčastějších dotazů – viz https://testovani.edu.cz/faq-nejcastejsi-dotazy.
Tato sekce je neustále doplňována o odpověd

Sčítání lidu, domů a bytů 2021 prodloužení online sečtení až do 11.5.2021,  1

Sčítání lidu, domů a bytů 2021 prodloužení online sečtení až do 11.5.2021

Datum: 8. 4. 2021

Sčítání lidu, domů a bytů 2021 prodloužení online sečtení až do 11.5.2021

Zpravodaj obce Chodouny

Zpravodaj obce Chodouny březen 2021 je zveřejněn v záložce Zpravodaj obce

Datum: 25. 3. 2021

Zpravodaj obce Chodouny březen 2021 je zveřejněn v záložce Zpravodaj obce

Osvědčení

Elektrowin osvědčení

Datum: 25. 3. 2021

Elektrowin osvědčení

Vysokorychlostní trať -informace spolku rozVRTaná krajina z.s.

Datum: 24. 3. 2021

Vysokorychlostní trať -informace spolku rozVRTaná krajina z.s.

#

FCC BEC odpady s.r.o. Lovosice informují o možných změnách ve svozu z důvodu covidové pandemie

Datum: 2. 3. 2021

FCC BEC odpady s.r.o. Lovosice informují o možných změnách ve svozu z důvodu covidové pandemie

#

Předání dvou kusů respirátorů občanům obce Chodouny a Lounky nad 20 let

Datum: 2. 3. 2021

Předání dvou kusů respirátorů občanům obce Chodouny a Lounky nad 20 let

#

Usnesení vlády ČR ze dne 26.2.2021 o přijetí krizového opatření, formuláře a otázky a odpovědi

Datum: 1. 3. 2021

Usnesení vlády ČR ze dne 26.2.2021 o přijetí krizového opatření, formuláře a otázky a odpovědi

Sčítání lidu, domů a bytů 2021. Sčítání 2021 začíná o půlnoci z 26. na 27.3.2021. V první fázi má každý možnost sečíst se online prostřednictvím elektronického formuláře na webu nebo v mobilní aplikaci. Kdo se nesečte má zákonnou povinnost od 17.4. do 11.

Sčítání lidu, domů a bytů 2021. Sčítání 2021 začíná o půlnoci z 26. na 27.3.2021. V první fázi má každý možnost sečíst se online prostřednictvím elektronického formuláře na webu nebo v mobilní aplikaci. Kdo se nesečte má zákonnou povinnost se sečíst

Datum: 19. 2. 2021

Sčítání lidu, domů a bytů 2021. Sčítání 2021 začíná o půlnoci z 26. na 27.3.2021. V první fázi má každý možnost sečíst se online prostřednictvím elektronického formuláře na webu nebo v mobilní aplikaci. Kdo se nesečte má zákonnou povinnost od 17.4. do 11.5.2021 vyplnit a odevzdat listinný formulář

Odpověď z Úřadu vlády na dopis dotčených obcí ohledně návrhů nových variant tras VRT vedenou mimo rezervu schválenou z Zásadách územního rozvoje Ústeckého kraje od roku 2011. 1

Odpověď z Úřadu vlády na dopis dotčených obcí ohledně návrhů nových variant tras VRT vedenou mimo rezervu schválenou z Zásadách územního rozvoje Ústeckého kraje od roku 2011.

Datum: 17. 2. 2021

Odpověď z Úřadu vlády na dopis dotčených obcí ohledně návrhů nových variant tras VRT vedenou mimo rezervu schválenou z Zásadách územního rozvoje Ústeckého kraje od roku 2011.

Odpověď MŽP a MMR na dopis dotčených obcí ohledně návrhů nových variant tras VRT vedenou mimo rezervu schválenou z Zásadách územního rozvoje Ústeckého kraje  od roku 2011. 1

Odpověď MŽP a MMR na dopis dotčených obcí ohledně návrhů nových variant tras VRT vedenou mimo rezervu schválenou z Zásadách územního rozvoje Ústeckého kraje od roku 2011.

Datum: 16. 2. 2021

Odpověď MŽP a MMR na dopis dotčených obcí ohledně návrhů nových variant tras VRT vedenou mimo rezervu schválenou z Zásadách územního rozvoje Ústeckého kraje od roku 2011.

Díky projektu Odolná obec vznikla nová příručka pro naše obyvatele ohrožené povodní. Příručka je k prohlédnutí a stažení na stránkách projektu zde: http://odolnaobec.cz/2021/01/28/nove-prirucky-dorazi-do-schranek-v-chodounech-a-lounkach-na-jare/

Datum: 11. 2. 2021


Díky projektu Odolná obec vznikla nová příručka pro naše obyvatele ohrožené povodní. Příručka je k prohlédnutí a stažení na stránkách projektu zde: http://odolnaobec.cz/2021/01/28/nove-prirucky-dorazi-do-schranek-v-chodounech-a-lounkach-na-jare/

Správa železnic - zápis z jednání 12.1.2021-informační schůzka k úsekuVRT  Roudnice n.L. - Litoměřice 1

Správa železnic - zápis z jednání 12.1.2021-informační schůzka k úsekuVRT Roudnice n.L. - Litoměřice

Datum: 10. 2. 2021

Zápis z jednání 12.1.2021-informační schůzka k úseku VRT Roudnice n.L. - Litoměřice Správa železnic

VRT odkaz na video s komentářem nad novými trasami  na https://youtu.be/53_5wNf8MQ4 1

VRT odkaz na video s komentářem nad novými trasami na https://youtu.be/53_5wNf8MQ4

Datum: 10. 2. 2021

VRT odkaz na video s komentářem nad novými trasami na https://youtu.be/53_5wNf8MQ4

Chodouny- Lounky- Hrobce

Vysokorychlostní trať??????

Datum: 8. 2. 2021

Opravdu se nejedná o vysokorychlostní trať, ale pouze o regionální trať pro nákladní a osobní dopravu .
Odpověď z Ministerstva dopravy na dopis dotčených obcí.
Opravdu je prioritou naší vlády a ministerstev nekoncepčnost v územním plánování ???
Evropská koncepce Vysokorychlostních tratí tyto nově navržené trasy Správou železnic v květnu 2020 ničím nesplňují !

Vysokorychlostní trať - Praha -Drážďany 1

Vysokorychlostní trať - Praha -Drážďany

Datum: 2. 2. 2021

Vážení ministři, krajští zastupitelé, úředníci,

jako starostové obcí jsme byli dne 12. 1. 2021 seznámeni s nově navrženým trasováním vysokorychlostní trati Praha Drážďany (VRT) a se zpracovanou Studií proveditelnosti, schválenou Ministerstvem dopravy (Centrální komisí) v prosinci 2020. V důsledku této údajně české změny původní evropské koncepce VRT a propojení této rychlostní trasy s regionální obsluhou a také napojením nákladní (!) dopravy však vznikají těžko realizovatelná až neřešitelná zauzlení mnoha kolejí, která zaberou nejhodnotnější ornou půdu v ČR a navždy rozdělí nejen krajinu, ale zejména dlouhodobě budované funkční sídelní struktury. Předloženy jsou dvě varianty („modrá“ a „červená“). Sama studie však již na více místech textu konstatuje obtížnou realizovatelnost modré varianty, evidentně je tedy preferována a podrobněji rozpracována varianta červená.

V návrhu jsou likvidovány části obcí včetně některých domů, nebo jsou minimálně odsouzeny k trvalému poškození sousedstvím nové rychlostní trati v řádu metrů a desítek metrů od existující zástavby, mluvíme o rychlostech min. 250 km/h a frekvenci vlaků cca 150 denně. Z přepravní prognózy vyplývá počet 70 nákladních vlaků mezi Litoměřicemi a Ústím v r. 2020 a v r. 2046 pak 103 vlaků mimo tunel a dalších 50 vlaků tunelem. Kde je tedy proklamované dopravní odlehčení labskému údolí? Naší krajinou ale všech budoucích 150 vlaků denně projede, a to jsou jen ty nákladní.
Původní napojení hlavní trasy přes Lovosice s využitím stávajícího dopravního uzlu je logické, odpovídá prověřeným Zásadám územního rozvoje, lépe dokáže propojit různé druhy dopravy včetně lodní, obsloužit regionální města. Zároveň se jeví jako levnější, s omezením dopadů na lidi a kulturní krajinu. Pokud si zástupci Ústí nad Labem přejí zatížit střed města, budiž, na venkově takto postupovat nelze a zátěž městského typu je nepřípustná. Po nepovedené realizaci dálnice D8 je geologická situace sice strašákem, změna trasy ale musí být podložena podrobným geologickým průzkumem, který prozatím nebyl proveden. V případě odůvodněné modifikace trasy Středohořím by se měla trasa vracet k Lovosicím a zejména se přimknout k existující dálnici jako stávajícímu koridoru v území tak, jak bylo původně plánováno. K tomu je třeba vyřešit dobré propojení Lovosic a Litoměřic, které je mizerné a je stejně plánováno. Naopak oblast kolem Křešic a dále k východu je podle našich konzultací na ČGS geologicky méně stabilní a je zde řada sesuvných území, dokonce přesně v místě plánovaného zaústění nových tunelových portálů.
Přehuštěné území s hustou mozaikou vesnic, komunikací a vodotečí je zatíženo již dnes na hraně dopravní zátěže, kdy se v nejužším místě stísněné řekou Labe všechny trasy potkávají. Do této sítě je v podstatě technicky nemožné začlenit novou trasu, má-li splnit změněné funkce podle nových zadání.
Opakovaně tedy musíme konstatovat nekoncepčnost a nekomplexnost postupu při navrhování a zejména fatální důsledky navržených variant tras pro naše obce. Navržené trasy ignorují lidská sídla, krajinu i vodní toky.
Prozatím nikdo přesvědčivě neodůvodnil, proč dochází ke změně trasování a po léta platná trasa je zcela opuštěna. Žádáme důrazně návrat k původní koncepci a tím k dlouhodobé právní a majetkové jistotě v území a ke kultivovanému plánování v rámci zásad trvale udržitelného rozvoje života v krajině, což je základním smyslem územního plánování.
Dosavadní postup nahrává spekulacím, zda skutečné důvody nejsou jiné, například otevření těžby dalších ložisek štěrkopísku v labské kotlině. Těžaři se řídí zákony byznysu a dále zatěžují obyvatele krajiny hlukem a prachem.
Zbrklé plánování posledních měsíců vede ke ztrátě důvěry ve vlastní vládu a její rozhodnutí, vyvolá vlnu odporu a obrovské náklady na změny územních plánů a majetkový chaos. Kdo tyto změny a újmy obcím a lidem zaplatí?
Nařízení EP a Rady č.1315/2013 jako výchozí materiál ukládá vhodné napojení nových i rekonstruovaných spojení v logických uzlech, včetně například vnitrostátní lodní dopravy, zároveň podle čl. 28 ukládá postupovat nediskriminačním způsobem a ctít právo v členských zemích.
Jako starostové vnímáme dosavadní postup jako značně diskriminační, kdy s námi jedná pouze manažer a projektant se SŽ a v podstatě nám oznamují, jak trasa povede a jaké bude mít technické dopady u nás. Takto se to zkrátka nedělá, stát není firma a obce nejsou její zaměstnanci.

Požadujeme tedy opakovaně respektovat původní dlouhodobě sledovanou a v území zakotvenou trasu, v případně nutných změn pak důsledné multikriteriální prověření a porovnání v souladu s požadavky Stavebního zákona s odůvodněním, proč původní trasa není vhodná. Výše uvedené budeme požadovat i v případě pořizování změny ZÚR Ústeckého kraje.

Za dotčené obce jejich starostové…

VRT- Studie proveditelnosti je zveřejněna na stránce https://www.spravazeleznic.cz/vrt/vrt-drazdany-praha. Přímý odkaz na studii: https://datashare.szdc.cz/ad/index.php/s/ygfxDim1siuv78a

Datum: 21. 1. 2021

VRT - Studie proveditelnosti je zveřejněna na stránce https://www.spravazeleznic.cz/vrt/vrt-drazdany-praha.
Přímý odkaz na studii: https://datashare.szdc.cz/ad/index.php/s/ygfxDim1siuv78a

http://odolnaobec.cz/2021/01/05/chodouny-dokoncily-digitalni-povodnovy-plan/

Datum: 6. 1. 2021

http://odolnaobec.cz/2021/01/05/chodouny-dokoncily-digitalni-povodnovy-plan/

Žádost spolku o informace k VRT

VRT - Nové železniční spojení Praha - Drážďany - žádost spolku rozVRTaná krajina z.s a odpověď Správy železnic

Datum: 3. 12. 2020

VRT - Nové železniční spojení Praha - Drážďany - žádost spolku rozVRTaná krajina z.s a odpověď Správy železnic

 Aktuální informace do vašeho telefonu 1

Aktuální informace do vašeho telefonu

Datum: 30. 11. 2020

Připravili jsme pro vás snadný a rychlý způsob, jak mít aktuální informace z naší obce ve vašem mobilním telefonu, nebo tabletu. Stačí si zdarma nainstalovat mobilní aplikaci V OBRAZE.

Informace o otevření Sběrného dvora  Chodouny od prosince 2020 1

Informace o otevření Sběrného dvora Chodouny od prosince 2020

Datum: 24. 11. 2020

Informace o otevření Sběrného dvora Chodouny
- středa od 16-18 hodin , sobota od 9-11 hodin. Pro občany Chodoun a Lounek

#

Integrované šetření v zemědělství 2020

Datum: 2. 9. 2020

Integrované šetření v zemědělství 2020

Obchod potravin a smíšeného zboží Lounky čp.163 je nově otevřen

Datum: 14. 8. 2020

Obchod potravin a smíšeného zboží v Lounkách čp.163 je nově otevřen od 14.8.2020.
Provozní doba pondělí až pátek od 7-18 hodin, sobota od 7-17 hodin a neděle od 8-14 hodin.

#

Ministerstvo dopravy- odpověď na nesouhlas obce Chodouny s variantou 3VRT Praha Drážďany

Datum: 6. 8. 2020

Ministerstvo dopravy- odpověď na nesouhlas obce Chodouny s variantou 3VRT Praha Drážďany

#

Vysokorychlostní trať Praha - Drážďany - nesouhlas obce Chodouny s nově navrhovanou Variantou III. v úseku Litoměřice -Praha

Datum: 17. 7. 2020

Vysokorychlostní trať Praha - Drážďany - nesouhlas obce Chodouny s nově navrhovanou Variantou III. v úseku Litoměřice -Praha, žádost o vyřazení z další přípravy. Zastupitelstvo obce Chodouny se zapojí do založeného a zapsaného spolku rozVRTaná krajina, z.s., který jsme založili v Chodounech . Do spolku se mohou přihlásit obce, fyzické i právnické osoby, které souhlasí s posláním, účelem a stanovami spolku. Žadatelé musí podat žádost o přistoupení do spolku a . Žádost nyní připravujeme a bude zveřejněna na www.stránkách obce Chodouny www.obecchodouny.cz.

Povolení k vjezdu automobilů NA MÍSTNÍ KOMUNIKACE k Labi se NEVYDÁVÁ

Datum: 30. 6. 2020

Povolení k vjezdu automobilů NA MÍSTNÍ KOMUNIKACE k Labi se NEVYDÁVÁ .

#

Obec Chodouny poskytla pomoc obci Šumvald na odstranění následků bleskových povodní červen 2020, zapůjčili jsme 20 kusů vysoušečů a finanční dar

Datum: 15. 6. 2020

Obec Chodouny poskytla pomoc obci Šumvald na odstranění následků bleskových povodní červen 2020, zapůjčili jsme 20 kusů vysoušečů a zašleme finanční dar . Dopravu zajistili dobrovolníci z firmy Vodica Závlahy, Kostelec n.Hané, Prostějov. Děkujme za pomoc při dopravě vysoušečů do obce Šumvald.

#

Sdělení o přípravě nového železničního spojení Drážďany- Praha

Datum: 3. 6. 2020

Příprava nového železničního spojení Drážďany- Praha- vysokorychlostní trať
(VRT). V úterý 2.6.2020 se uskutečnila první schůzka zástupců obcí Podřipska se zástupci Správy železnic. Zástupci nám představili tři nové varianty řešení na území Podřipska . První varianta vede okolo Oleška, Libotenic a dále k Litoměřicím. Druhá varianta mezi Rohatcemi a Hrobcemi , okolo Libotenic a dále k Litoměřicím. Třetí varianta vede podél Hrobců přes Labe mezi Lounkami a Chodouny a dále Polepy, Křešice, Třeboutice do Litoměřic. Správa železnic prověřuje vhodnost všech tří variant. V současné době nám nikdo nebyl schopný říci, která varianta by mohla být vhodná k případné realizaci. V Zásadách územního rozvoje Ústeckého kraje není ani jedna z těchto variant zanesena. V původních návrzích trasa VRT nebyla vůbec zmíněna, že by mohla vést po našich katastrech. Jelikož není nic rozhodnuto a je vše v prověřování, nemůžeme Vám více sdělit. Všechny nově navrhované varianty nejsou pro Podřipsko a Litoměřicko vhodné. Obec bude dále sledovat postup přípravy VRT. O návrzích SŽ Vás budeme informovat.

Diakonie - nabídka pomoci

Datum: 7. 4. 2020

Diakonie - https://jsmesvami.diakonie.cz/.


Infolinka Diakonie (potřebuji či nabízím pomoc, hledám informace)

24 24 878 24 (po-pá 9-17)

Bezplatná linka krizové pomoci (potřebuji se svěřit se svým strachem, obavami)

800 567 567 (denně včetně víkendů 9-20)

#

Desinfekce Anti - Covid do každé domácnosti - štítek se způsobem použití

Datum: 6. 4. 2020

Dnes Vám byla dodána Desinfekce Anti - Covid do každé domácnosti do plastových lahví polepených štítkem s návodem. Prosím věnujte pozornost ke způsobu použití alkoholové desinfekce

Zobrazeno 1-30 ze 48

Aktuálně

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Územní plán

Zpracování územního plánu obce Chodouny byl podpořen finančními prostředky z IOP
Projekt č.CZ.1.06/5.3.00/08.0748

www.strukturalni-fondy.cz/iopIOP Projekt č.CZ.1.06/5.3.00/08.0748

Platný územní plán ke stažení ZDE

Chodouny - Územní plán - úplné znění po změně č.1

ke stažení ZDE

Územní studie plocha C1

ke stažení ZDE

REKONSTRUKCE BUDOVY ZŠ A MŠ

Kulturní dům - schodiště

Rozpočet

Rozpočet

Mapa čísel popisných

mapa čísel popisných

Odstávky elektřiny

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Interaktivní mapa

Mapa